Yritys

Joskus tuntuu, että kipua ei oteta vakavasti. Jos kukaan ei ota vastuuta hoidosta, ihminen jää tyhjän päälle. Siksi periaatteeni on, että kukaan ei jää yksin ongelman kanssa. Onnistunut fysioterapia on aina yhteistyön tulos.

Tehtäväni on ratkaista asiakkaan ongelma, löytää vaivaan syy ja suunnitella siihen sopivat hoitomenetelmät. Kuunteleminen on yhteistyön alku. Siitä alkaa paranemisprosessi, joka ei synny ilman molempien työpanosta.

On tärkeää auttaa asiakasta ymmärtämään omien valintojen ja mahdollisuuksien merkitys hoitoprosessin aikana, sillä asiakas on viime kädessä se, joka tekee päätökset omassa elämässään. Tavoite on, että ongelmista ja kivuista parannutaan, eikä minua enää tarvita. Kun vaivat ja kipu katoavat ja toimintakyky palautuu, mielialakin on parempi. Jos vaivaa ei voi täysin parantaa, sen syyn löytäminen antaa mielenrauhan.

Minulla on noin 30 vuoden kokemus fysioterapeuttina. Vaikka oireet näyttäisivät samalta, hoidan ihmisiä yksilöllisesti. Kouluttaudun jatkuvasti, koska haluan etsiä ongelmiin ratkaisuja ja tulla työssäni paremmaksi. Olen töissä asiakkaitani varten.

Tule ja toimi itsesi hyväksi!

Axis
Jukka Keisala

Koulutus:

• Lääkintävoimistelijan (fysioterapeutin) tutkinto. Rekisteröinti fysioterapeutin ammattiin 1988.
  • Fysioterapian laatujärjestelmä 2001
  • MDT (McKenzie) -koulutus & tutkinto, A/B/C/D/E -osat ja kansainvälinen cred. exam. -tutkinto. MDT-työpaikkakouluttajana vuosina 2004–2006.
  • Kinetic Control -koulutukset: Lower leg, Hip, Thorax & Ribs, Low Back, Shoulder, Neck. Core stability, exercise and motor control for low back pain.
  • Fasciamanipulaatio, osat 1a, 1b, 2a. Anatomy Trains of Manual Therapists (Fasciakoulutus).
  • Kinesioteippauskoulutuksia
  • SOMTY:n (Suomen ortopedisen manuaalisen terapian yhdistyksen) koulutukset: C-kurssit, Neuraalikudoksen mobilisointi 1 ja 2, Evidence based therapeutic exercise for cervical spine disorders.
  • Toimintakyvyn arviointi ja mittaaminen ICF-luokituksen eri aihealueilla. Goal Attainment Scaling (GAS) -menetelmäkoulutus. Neurologisen kuntoutuksen erityiskoulutus.
  • Terapeuttinen harjoittelu fysioterapiassa
  • Kahvakuulaohjaajakoulutus
  • Teemana kipu – Patofysiologia, testaus ja hoitolinjaus.
  • Kanta-arkisto: Rakenteisen kirjaamisen kehittäminen ja potilastiedon arkistoon liittyminen.
  • Lisäksi muita täydentäviä koulutuksia.